Städdag

Onsdag förmiddag regnar ute och känner mig lite småtrött, sov dåligt i natt.
Perfekt dag att städa i affären, det blir så fort dammigt bland alla garnerna och det behövdes verkligen dammas o tvättas golv.

Nu har jag bara det lilla köket kvar sen är jag klar. Jag köper deckare varje måndag med tidningen och det är ganska mysigt o sticka o se på film.

Den stora gula har tittat fram o visst blir man gladare när den är framme.

Min gula raglantröja börjar äntligen bli färdig, det är nog bara 20 varv kvar innan resåren i halsen. så eventuellt kan man börja på något nytt senare idag, eller med en gång......................hm

Sandnesgarn har kommit med ett nytt garn som heter duett som består av 55%bomull o 45%ull som jag beställde igår. Hoppas det kommer nu på fredag för det finns så fina modeller till det garnet.

Och jag vill helst börja redan igår :-)

Nä, en kopp kaffe o en god smörgås väntar

I morgon är det stickcafé!!!
Ha det gott
Annicka

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tur att du har stickcaféet så det blir uppdaterat här. Tyvärr hinner jag inte komma ikväll. Hälsa alla och ha det så trevligt.

2009-03-12 @ 08:19:12
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0