Garn och Choklad

Det kom ett paket till mig förra veckan (ber om ursäkt Karen för att det inte kommer in förrän nu) Det var från Norge och innehöll 3 olika choklad, tur att jag tog bilden direkt för chokladen är slut. Garnet var ett mjukt baby bomullsgarn o två olika blå nyanser. Jag blev faster till en pojke August född 14 /10 så det passar ju jättebra med lite blått mjukt garn.

I övrigt har det varit full rulle hela sommaren o hösten så det är därför jag inte har skrivit på jääääääääättelänge
Jag, kidas sticksida, stickmor och en tjej som heter Lena har kommit med på SiV och vi ska dela stuga.
Det känns så lyxigt att få komma upp till Grötö igen till våren, längtar redan.
Ha det gott
Annicka

Kommentarer
Postat av: Karen

Va kul att garnet och chokladen föll i smak :-)

2009-10-22 @ 17:32:56
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0